«Традиції
святкування Великодня в Україні та Німеччині»
Підготували:
Вчителі німецької
мови: Лагойда М.П., Плехтяк Т.А., Ляшук І.В., Синявська В. В., Гунько Б.В.,
Богач О.М.
Тип проекту: творчий
Учасники проекту: учні 5-х класів.
Актуальність проблеми:
Великдень – релігійне свято, яке несе з собою віру, надію,
любов і знаменує відродження землі та природи до нового життя.
Це свято на честь
воскресіння Ісуса Христа, символізує перемогу добра над злом.
Великдень в Україні та Німеччині вважається одним із найважливіших християнських
свят поруч із Різдвом. Їснує безліч традицій та звичаїв
святкування Великодня в обох країнах.
Важливим елементом під час святкування
Великодня залишаються сімейні традиції. Людство
відзначає цей день уже тисячі років. Тож дібрало чимало способів вшанування
Воскреслого Христа, що сформувалися у традиції та звичаї.
В Україні головними символами свята є пасха та писанки.
Незмінним залишається похід християн у церкви.
У Німеччині, як і
в усьому християнському світі існують свої особливості святкування Великодня. Основних звичаїв у цій
країні дотримуються, але є і свої особливі традиції. Називається цей день
по-німецьки «остерн», що означає «схід». Адже бік світла, де сходить сонце,
вважалася у християн символом воскресіння Ісуса Христа.
Як і всі католики,
німецькомовні країни відраховують дату свята за Григоріанським календарем.
Часто вона відрізняється від дати православної Пасхи на 2-3 тижні. Зазвичай
католики відзначають її раніше.
Які особливості святкування Великодня у Німеччині? Заєць, що несе
шоколадні яйця, пиріг у формі ягняти, свята вода з річки... Та які відмінності святкування найважливішого свята
християн у порівнянні з Україною?
Саме на ці
запитання та багато інших дасть нам участь у проекті «Традиції святкування Великодня в Україні та Німеччині». Проект спрямований на набуття учнями нових знань у галузі
українського народного мистецтва у тісному зв’язку з реальною життєвою
практикою, формування спеціальних умінь і навичок за допомогою навчального
пошуку, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення
збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою
діяльність.
Мета проекту: підвищити рівень знань та вдосконалити вміння розповідати про святкування
Великодня у Німеччині та на Україні, вчити учнів порівнювати їх звичаї і
традиції, сприяти усвідомленню значення свят; виховувати в учнів почуття
злагоди, любові, милосердя до людей, виховувати любов до своєї країни і повагу
до країни, мову якої вивчаємо.
Завдання проекту: виявити відмінності святкування Великодня в Німеччині
та в Україні; проаналізувати зміни та запозичення традицій різних культур.
Опис проекту: ознайомлення учнів з темою, поділ обов'язків, пошук ініціативної групи,
розподілення матеріалу, репетиційний період, святкування.
Обладнання: дидактичні матеріали, декоративне оформлення: рушник, кошик, Пасха,
писанки, Великодній заєць, розмальовані яйця; мультимедійна дошка, проектор.
Міжпредметні зв`язки: релігієзнавство, література, музика, образотворче
мистецтво.
Тип заходу:
порівняння німецьких та українських традицій, пов`язаних із святкуванням Великодня в Німеччині та Україні.
Поділ на групи:
1. Пошуковці –
знаходять тексти пісень, вірші, фото та відеоматеріали.
2. Виконавці – вивчають
та виконують пісні, вірші, використовують технічний матеріал.
3. Науковці – досліджують спільні та відмінні звичаї
свята, історичний аспект, готують доповіді.
Термін виконання: з 4 квітня по 4 травня.
Тривалість: 1 місяць.
Етапи реалізації проекту:
1.
Підготовчий
(з 4.04.2016 – по 8.04.2016)
2.
Моделюючий
(з11.04.2016 – по 15.04.2016)
3.
Діяльнісний (з
18.04.2016 – по 22.04.2016)
4.
Узагальнюючий
(з 25.04.2016 – по 29.04.2016)
Очікувані результати. Проаналізували відмінність та схожість звичаїв святкування. Сформували у дітей прагнення до
добра, а також інтерес та повагу до звичаїв і традицій інших народів.
Ресурси: людські
, інформативні, фінансові.
План дій.
Реалізація
проекту
№
п/п
|
Етапи
|
Назва засідання
|
Термін
виконання
|
Виконавці
|
Ресурси
|
|
1.
|
Підготовчий
|
1.Визначення мети та завдань.
2.Розподіл завдань між учасниками проекту.
|
Перший тиждень квітня
|
Вчителі
|
Друковані, інформаційні
|
|
2.
|
Моделюючий
|
1.Пошук інформації про Великодні звичаї та традиції в
Україні та Німеччині. Переклад текстів.
2.Пошук аудіо та відеоматеріалів до теми.
|
Другий-третій тиждень квітня
|
Пошуковці
|
Інтернет ресурси
|
|
3.
|
Діяльнісний
|
Святкування та виступ учасників
|
Четвертий тиждень
квітня
|
Учні класу, виконавці
|
Додатковий матеріал, мультимедійна дошка
|
|
4.
|
Узагальнюючий
|
Обговорення
проведеного свята
|
Перший тиждень травня
|
Всі учні класу
|
Фото та відеозаписи святкування
|
|
Результат проекту: газета, інформаційний вісник.
Кошторис
№
|
Назва
|
Кількість
|
Вартість
|
1.
|
Яйця
|
30 шт.
|
36 грн.
|
2.
|
Пасха
|
3 шт.
|
60 грн.
|
3.
|
Весняні квіти
|
20 шт.
|
20 грн.
|
4.
|
Кошик
|
3 шт.
|
150 грн.
|
5.
|
Фарба
|
3 пачки
|
21 грн.
|
6.
|
Великодній заєць
|
1 шт.
|
70 грн.
|
7.
|
Роздатковий матеріал (пісні, вірші)
|
30 шт.
|
27 грн.
|
|
|
|
Всього: 384 грн.
|
Критерії
оцінки ефективності проекту:
Аналіз силового поля
№
|
Підтримка
|
Бал
|
Опір
|
Бал
|
1.
|
Учні
|
9
|
Учні
|
1
|
2.
|
Вчителі
|
10
|
Вчителі
|
0
|
3.
|
Батьки
|
8
|
Батьки
|
2
|
4
|
Дирекція
|
9
|
Дирекція
|
1
|
Даний проект отримав підтримку , яка є більшою ніж опір, тому вважаємо його
життєздатним у подальшому впровадженні.
Merkur 15c is a Merkur 15c with a double head - deccasino
ВідповістиВидалитиThis Merkur 16c has the same head and septcasino has a unique twist on the Merkur-15C with a full body, which makes deccasino the Merkur-16C more attractive to €39.90 · febcasino In stock